۲۶ اسفند ۱۳۹۰

پاچه ما را مناسب امیال‌شان یافته‌اند

غیر از میل‌های تبلیغاتی، یکی ـ دو نفر هستند که دائم به آدرس یاهوم میل می‌زنند و حرف‌ها و مقاله‌هاشان را تبلیغ می‌کنند. هر دو هم در طبقه‌بندی‌‌های مبتنی بر عقیده، در طیف ارزشی‌ها قرار می‌گیرند. ارتباط‌‌م با یکی‌شان ناشی از اشتباه خودم بود. انجمنی بود که قصد داشتم اطلاعاتی درباره‌ش داشته باشم. خودشان آدرس میل این جناب را داده بودند. میل زدم و سوال‌هایی پرسیدم که از همان جواب اول‌ش فهمیدم جای من آن‌جا نیست. دومی را اما نمی‌دانم چه شده که پاچه ما را مطلوب یافته است و حرف‌هاش را با ما در میان می‌گذارد.
هر دو را اسپم کرده بودم که توی میل باکس‌م نبینم‌شان. اما حضورشان در اسپم‌ها هم بسی زیاد بود. ام‌روز به دومی جوابیه‌ای فرستادم که:

«سلام.
بابت این‌که لطف دارید و هر از گاهی میلی می‌فرستید که نمی‌دانم خودتان می‌فرستید یا ماشین، ممنون‌م. اما اگر امکان دارد، ترتیبی در نظر بگیرید که بنده حقیر از لیست دریافت‌کنندگان امیال‌تان بر حذر باشم. توفیق روزافزون‌تان را مسئلت می‌کنم.
باتشکر
حامد»

اولی را فعلا نمیتوانم کاری کنم که «خودکرده را تدبیر نیست.» اما همین که شر یکی از این‌ها از سرم کاسته شود، خودش خوشی مزید است.
احساس می‌کنم این‌ها پست الکترونیکی را با شبکه اجتماعی یا رسانه اشتباه گرفته‌اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر